Job 58 van 147


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Specialist in de energiesector


Functie



Onze partner streeft naar innovatie en klanttevredenheid om een leidende positie te behouden in de energiemarkt.


Jobomschrijving

Hoe ziet jouw werkdag eruit?

  • Je ontzorgt van klanten en collega’s: je werkt met en vóór mensen die op je rekenen om hun vragen te beantwoorden en/of hun problemen op te lossen;
  • Je rondt het gesprek of een communicatie waarbij je het gevoel hebt dat je voor je klant of collega het verschil hebt gemaakt;
  • Je geeft jouw klant of collega het juiste advies, zowel met betrekking tot energiecontracten als met betrekking tot andere producten, diensten en oplossingen;
  • Je hebt een fijn gevoel dat je ermee voor hebt gezorgd dat je klant de allerbeste klantenervaring heeft en dat hij dit ongetwijfeld doorvertelt aan nog meer toekomstige happy customers;
  • Je werkt samen met interne teams om klantgerichtheid te bevorderen en processen te optimaliseren;
  • Je krijgt energie van de fijne samenwerking met al je collega’s en de buitengewone teamspirit.

Jouw profiel

Je hebt de geschikte profiel voor deze functie als:
  • Je je met je klantvriendelijke, sterk empathische en commerciële charmes elke klant een gepersonaliseerde oplossing weet uit te werken;
  • Je je Nederlandstalige klant of collega onmiddellijk meezuigt in een fijne conversatie, die eenvoudig en makkelijk te begrijpen is dankzij je vlotte en verzorgde communicatie skills aan telefoon of schriftelijk. Une question sur votre facture? Moest je een talenknobbel hebben, breng die dan gerust mee (= optioneel);
  • Je uitblinkt in flexibiliteit. Je bedient je eigen schakelaars en switcht makkelijk tussen verschillende taken;
  • Je je goed kan organiseren en je werk plannen. Je weet prioriteiten te stellen, je bent stipt en betrouwbaar. Je maakt er een punt van om gegevens nauwkeurig te verwerken;
  • Je beschikt over hoge wattages respect, tact en diplomatie. Zo sta je open om feedback te krijgen, maar ook om te geven. Want zo helpen wij elkaar groeien!
  • Je jezelf wil verrijken, zowel professioneel als persoonlijk. Wij zijn trots op onze diversiteit en inclusieve familiale werkcultuur. Zo’n unieke werkervaring neem je ook mee als persoon;
  • Probleemoplossend vermogen en proactieve houding hebt

Aanbod

Wij bieden jou het volgende aan:
  • Onze hartverwarmende verwelkoming. Je toekomstige collega’s van onze interne Customers Service kijken er al naar uit om je te leren kennen. Eerst nemen we je mee in een evenwichtig maar intensief trainingstraject, gevolgd door continue coaching op het terrein;
  • Een individueel ontwikkelings- en groeitraject. In functie van je ervaring, je competenties en je persoonlijke doelen kan je doorgroeien naar andere teams (B2B, commercieel,…) of andere rollen (coach,…);
  • Een mooi evenwicht tussen werken in Vilvoorde (of een andere site) en thuiswerk. Zo garanderen we je een perfecte work-life balance;
  • Regelmatige trainingen en opleidingen, zodat je altijd mee bent met de nieuwste ontwikkelingen en wijzigingen;
  • Voldoende tijd om regelmatig de batterijen op te laden: 20 dagen wettelijk verlof en 6 dagen ADV;
  • Een contract van onbepaalde duur én een competitief Happy Employee pakket inclusief eindejaarspremie, maaltijdcheques, telewerkvergoeding, vergoeding woon-werkverkeer, bonussysteem, hospitalisatieverzekering (voor alle gezinsleden), groepsverzekering cafetariaplan en mobiliteitsvoorzieningen;
  • Attractieve personeelsvoordelen op elektriciteit, aardgas, stookolie, tankbeurten en elektrische laadbeurten. Ook dat voel je in je portemonnee!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht